merhaba, ben de 15+6 oldum karnım hiç çıkmadı, kilo da almadım henüz. Ben de tıpkı sizler gibi arada bir endişeleniyorum acaba bir sorun mu oldu diye :) hiçç hamilelik belirtisi de olmayınca insan panik olabiliyor. Bebeği bu haftalarda henüz hisseden yok değil mi?