reyhan0508 Kizimveoglumm bende oraya gidiyorum. Merak ediyorum herkes fiyatlar değişti diyor da bi öğrenemedim umarım çok zam gelmemiştir
gryffindor44 Kizimveoglumm benim de randevuma var daha ama aralıkta 3500 dü inşallah zam gelmemiştir şubatta inşallah benim doğumum
Didem34 Kizimveoglumm valla 4 ocakta gittik esim konsusmus zam gelmemis. 3100 normal 3500 sezeryan demis esime. Sadece muayneye 20 lira zam gelmis
yesilkahve gryffindor44 hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz? Bende son aylarında reyap hastanesine gitmeyi düşünüyorum doktor araştırıyorum
Kizimveoglumm gryffindor44 gelmiş olabilir canım benimde ocakta ama fiyat yüksek oldugu için orda yapmıycam
gryffindor44 yesilkahve bi de bir sürü indirim oluyor bizde %15 indirim kullanıyoruz. Memur indirimi. Ama Beylikdüzü nde oturan falan dolu indirim duymuştum
gryffindor44 140 mı öyle bişey olması lazım yeni zamklamamıştı. tahlil de vermiştim onun için net diyemedim ama.
yesilkahve reyhan0508 teşekkür ederim 😇 doğumunuz ne zaman? Hastanenin odaları nasıl bilgi aldınız mı hiç
BerrusMom reyhan0508 bende Berçem hanıma gidiyorum :) 140 TL di en son muayne.bizim tanıdık vasıtası ile normal doğumu 3000 bin TL ye sezeryana 3200 TL olarak sabitledik salı günü.zam gelcekmiş çünkü sağolsun tanıdık yardımcı oldu hallettik bakalım
reyhan0508 yesilkahve henüz almadım Nisan sonu inşallah ama hastane gayet güzel odalarda va sıkıntı olacağını düşünmüyorum ☺️
gryffindor44 Didem34 inşallah gelmez benim doğumum Şubat olduğu için beni bulmasın diye korkuyorum valla
Kizimveoglumm Didem34 muayene 160 tl mi olmuş muayene yuh daha yeni 125den 140 yapmışlardı birdaha 160 yapmışlar 🙄