A1a1 19hafta6 günlük gebeyim dun akşam sol tarafimda ağrı nedeniyle gittik doktora serum takıldı infex 200 mg antibiyoktik yazdı doktorum bu durumu yaşayan var mi söz konusu antibiyoktik olunca insan tedirgin oluyor ?
ozi52 A1a1 Antibiyotik bende kullandım canım daha ıkı gün oldu biteli… Tedirgin olma herşey bebiş için 🤲🏻🥰
Bireylulmasali Geçmiş olsun canım enfeksiyonu tedavi etmemek daha tehlikeli bebek için bence doktorunu dinle ilaçlarını ihmal etme
ikizlerimveben Bende de enfeksiyon vardı ama tek kullanımlık antibiyotik verdi doktor. Ama en buna en iyi gelen şey su. Bol bol su için gerçekten ağrı falan kalmıyor
A1a1 Günde 4 litre su içtiğim bile oluyor bazen ama ben neler de yapsam bazen kaçınılmaz olabiliyor enfeksiyon, gonul rahatlığı ile ilaçlarımı içeceğim artık teşekkür ederim cevaplarınız için .