Selam güzel anne adayları :)
- ayıma girdim ama ben ilk başta yaşamam gereken herşeyi heralde yeni yaşıyorum. aşırı halsiz ve sürekli uyuma gereği duyuyorum. normalde bunlar ilk zamanlarda olur ama ben ilk zamanlarda daha enerjiktim zaten çalısıyordumda o sıra. pandemiden dolayı tekrar izne ayrıldık vs. sabahları kahvaltı hazırlamaya bile halim olmuyor.. sizce normal mi?