Kızlarrr bugün çatı muayenesi oldum . Olmayanlar inanın hiç korkulacak bir şey yok . Çatala da çıktım ondan da korkuyordum ama ne olup bittiği anlaşılmıyor bile boş yere kendimizi kasıp korkutuyormuşuz . Umarım doğumumu da böyle güzel yazabilirim buraya 😊😊