Esrakara55 Kizlar 35+1 hamileyim ve doktorum yillik izne cikmis bir aydirda yok 🤦♀️tahminimce iki hafta sonra dogar diyorum bu saatten sonra kime gitsem memnun kaldiğiniz doktor kim var acaba? Bide fiyatlari biliyomusunuz?
Busbuss3458 Esrakara55 valla canım medipolde burcu aydın boyama var çok met ediyorlar muayene ücreti vs doğumu pahalı die duydum ben ordaki Elif basola gidiyorum şuan 4 aylığım bı sıkıntı görmedim elif hocanın baya hastası var her gittiğimde doğumda oluyor araştır canım hakkında hayırlısı olsun🤗
serapbttl Esrakara55 Fatma hoca ve Sehruz hocayı da deneyebilirsiniz tıbbi anlamda oldukça iyi hekimlerdir kurum çalışanlarından da tercih eden bir çok kişi olmuştur kendilerini şimdiden hayırlı olsun sağ sağlim kucağınıza alın inşallah ☺️
Esrakara55 Busbuss3458 😁😁😁 hayin kadin elif hanim zaten bende ona gidiyorum sen sat beni son anlarimda😄 herseyimi o biliyor cok memnunum bende ama işte yillik izne cikacagi tuttu 😄 ocak sonu gelecekmis sizde ona gore gdersiniz. Burcu hanimda cok iyi kizimi onda dogurmustum sansa nobete denk gelmisti ama evet cok pahali kaldiramayiz 😞
Bbtl34 Burcu aydın boyama nın methini bende duydum hatta randevu bulmak baya zor oluyormuş ben kütahyada yaşıyorum ama doğumu onda istiyorum nasipse 🙂
Esrakara55 Bbtl34 evet cok başarılı ve tatli bi kadin nöbetçi oldugunda denk gelmistim kizimi o dogurttu cok kolay dogurmustum ☺️
Busbuss3458 Esrakara55 yaaaa öylemi 😂😂😂baksen elif hocaya ama bende buna anlam veremiyorum dogumunuz olucak izine cikilirmi yada dogumunuz olucagi gün hastaneye gelmesi lazım ben bu konuyu bidaha düşünim benide yarı yolda bırakmasın 🙄🤨
Esrakara55 Busbuss3458 aynen ya bari haber verseydi ona gore bende kendimi ayarlardim😞 yoksa cok memnundum Elif hanimdan
Emel0108 Esrakara55 125 tl canım 🙂 benımle beraber 2 tane hamile arkadaşım var onlarda tuğba hanıma gidiyolar. Hatta bitanesi önce Burcu hanıma gidiyordu memnun kalmadı ilgisiz geldi ona tuğba hanımın muaynesinde cinsiyet öğrenirken video çekmistim ne kadar ilgili diyip oda tuğba hanıma geçmişti şuan doğumuna bı kaç hafta var sizinle aynı oda 🙂
Esrakara55 Emel0108 bakalim ne zmana denk gelicek kafama yatti Tugba hanim 🙂 fatma hanima kizimda gidiyodum soguk geliyo bana 🤷♀️
Esrakara55 Busbuss3458 aradım simdi cuma var dediler cumartesi yokmuş 18e kadar yillik izindeymis ondan sonra gelip gelmeyecegi belli deil dedi ayy kafam. Karisti iyice 🤦♀️
Busbuss3458 Esrakara55 fazla sinir sitrese girme canım 🤲Allah yardımcın olsun bı avazda sağlıklı şekilde dünyaya getir yavrunu 🙏❤️
Esrakara55 Busbuss3458 aayy insallah bakalim nolcak varislerim var herseyimi iste elif hanim biliyordu dogumda patlarsa kan kaybin cok olur diyodu. Olmazsa bende cuma gideyim ona gore bakarim duruma
Busbuss3458 Esrakara55 oo seninn varis sıkıntın var tabikide Allah korusun kan kaybı olur bencede bu cuma bı görün hatta bence bidaha konuşun izinde olsa bile dogumunuza gelmeli sonuçta kaç aydır hastasisiniz
Esrakara55 Busbuss3458 canim ya sende bi ararmisn ben yine aradim cuma randevu almak icin yillik izinde gozukuyor diyor donus tarihide belli deil dedi ocak ayi boyunca izinde dedi senin nasil muayne var ki 🤦♀️🤷♀️
Busbuss3458 Esrakara55 ben daha randevu almadım canım ama cuma günü gitmem gerekiyor elif hoca varsa gozukcem yoksa başka doktora gidicem bebeğimin cinsiyetini net bı şekilde öğrenmem gerek artık 4 ayima girdim