BilmemKacYilOldu MerveKaya38 her gun degl de her hafta vuruluyorum 😔 5haftalıktan beri vuruyoz .suan 21olduk bu seferki kontrolde insalllah keserler artık dayanacak gücüm kalmadı
Hnd3535 MerveKaya38 bende kanama şikayetim olduğunda haftalık vuruldum. Şuan 20 haftalığım şiddetli kanamam var haftalık vurulmamı söyledi doktorum. 5.günde vurulayım istedim. Vurdurtmadı.. Erken vurulmanın hiç faydası yokmuş
mrvears MerveKaya38 bana doktorum bu iğneyi hergün vuranamazsın demişti 3 ay boyunca 3 günde bir vuruldum
MerveKaya38 BilmemKacYilOldu bide benim kan pıhtılaşmam var her gün karnimdanda vuruluyorum iğne haftada bir iğne gözüme bile gözükmüyor yeterki sağlıkla kucağıma alayimda inşallah canım
BilmemKacYilOldu Hnd3535 benim bebekle esi arasında 6cmlik kanama alamı vardı .bebek büyüdükce gecer dediker sükür 2haftadır normale döndü
BilmemKacYilOldu Hnd3535 vala ben arada günündem erken vuruyom ama benmde sizin gibi aferdersnz bacaklrmn arasından kanlar akardı 😔 cok sükür ne leke kaldı ne kanama ama yine devam ediyoz
MerveKaya38 Hnd3535 ben geçen çarşamba vurmustum bugün gelince bugün sabah tekrar vurdurdum mecbur canm korkuyor insan bebeğe birsy olcak diye benim ablam her gün vuruluyordu onunda kan pıhtılaşmasi vardı benim gibi
Hnd3535 BilmemKacYilOldu BilmemKacYilOldu ay inşallah bende o günleri görürüm. O kadar çok korkuyorum ki.. oğlunda tekmeleyip duruyor aklım almıyor.. haftayı bekleyelim dedi bende bekliyorum 😞 duphaston hap içmememi önerdi.. onuda içiyorum kan kaybediyorum resmen
Hnd3535 BilmemKacYilOldu inşallah o günleri bende görürüm geçmesini çok istiyorum Allah bu günleri kimseye yaşatmasın
BilmemKacYilOldu Hnd3535 Allah yardım bacım insalllah gecer seninde ben parca bile düşürdüm şükürler olsun Allahım korudumu koruyo dua ett ve cok zor ama güsel dusun
SdDkmnn Haftamla 11. Hafta arasi kullanmıştım sonra bıraktım. 17. Haftada düşük riskim oldu serklaj yapıldı o zamandan beri hâlâ kullanıyorum 29. Haftadayız başlarda 3 günde bir di yaklaşık 1 aydir 5 günde bir kullanıyorum 32. Haftada biraktiracagi dedi doktorum
MerveKaya38 SdDkmnn benimde bugun sulu pembe kanama geldi haftada bir kullanıyordum yarın dr soracam 3 günde bir vursam diye .
SdDkmnn MerveKaya38 sanirim doktordan doktora da fark ediyor bi arkadaşıma da doktorun biri 2 günde bir demiş diğer doktor 5 günde demiş 🤷♀️ en iyisi doktora sormak
SdDkmnn MerveKaya38 kanamanin sebebine gore de uzunlugu degisiyor insallah kisa zaman da biter senin de 🤲