Merhaba kizlar
Ilk basta Herkesin yeni yili kutlu olsun Insallah bu Yil herkese huzur bereket saglik getirir.
Ben suan 35 haftalik hamileyim ve yavas yavas sancilarim geliyor acaba Yalanci sanci olma ihtimali varmidir ? Yasayan var mi ?
Ilk hamileligim ve gercek Dogum sancisiyla Yalanci Dogum sancisini nasil anlayabilirim ?
simdiden herkese tesekkür ederim