Oze1982 Hic belirtim yok çok korkuyorum carsamba randevum var ne olur dua edin normal olsun hersey 5 haftalik iken kese vardi ağrılarım adet sancısı gibiydi ama artık agri falann yok progestan kulanıyorum ondanmi agri yok acaba ne olur yardım.edin 3.5 yıldır olmuyordu çocuğum cok çektim olsun diye
Busbus58 Oze1982 ne güzel işte ağrınız yok herşey yolunda Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ğ
Pelinbyrktrlr Oze1982 progestan ağrıları krampları azaltıyor canım doktor bana öyle söylemişti o yüzdrn yazdı hatta
Aleynabardak Oze1982 bende 6 haftalik hamikeyim hic hamile gibide degilim hic belirtim ykk ama kese gozuktu tabi 😀😀 keseyi gormesem hamileyim demem 😀😀 ilk hamileligimde bu haftalarda uykuds mide bukantisindan oluyordum resmenn dua edelim bu halimizee
masalsmomm Oze1982 hic kaygılanmayın benım kızımdada myle olmustu hic bi sıkıntı yasamadım ne agrı ne bulantı öyle gecirdim hamileliği simdi oğlum olcak hem kasık agrıları hem miğde bulantısı cekıyorum degıskenlik gösterebiliyo içinizi ferah tutun
Mrs-tugce Bende belirtisi hamilerdenim hiç belirtim olmadı 23 haftalık olucam 2 gun sonra korkma canım
Sed22-09 Oze1982 canım merak etme herşey yolundadır ben 8. Haftaya kadar hiç bişey hissetmedim sonra mide bulantılarım başladı Allahın izni ile olmaz bişey 💕
Ozge20ulu Barnymoloztas Oze1982 adet dönemin geldiğinde adet sancısı çekiyorsun canim ben ikinci ay çektim üçüncü ayda bı tık azalıp çektim ,güzel haberlerini bekliyoruz, tedirgin olma sadece mutluluğunu yasa canm🥰 hayırlı olsun🥰
Ozge20ulu Oze1982 17 haftadayim inan az gobusum çıktı bende hiç hamile değilim sanki🥰ne bulantı ,ne kusma, ne aserme yok ,daha hareketinde hissetmiyorum😔her hamile başka geciriyo inan endişe yapma
Oze1982 Cok saolun 5 haftalik 2 gunde dr 3mm kese var dedi ne bileyim belirti bekliyor insan 🙃carsamba dr tekrar gitcem ins güzel haberler alriim ins