Vildanaral bende iki doğumumda da korkuyordum ama 2.sinde tecrübe etmiştim hastaneye hemen gitmedim evde çekebildiğim kadar sancımı çektim pilates topunda sürekli hareket ettim sancım geldikçe, ağrımı biraz hafifletiyordu ve açılmamı da hızlandırdı. Edebildiğim kadar hareket ettim video izlemiştim pilates topunda hamileleri sende izleyebilirsin daha iyi fikrin olur ve artık son raddelerde olduğumu hissettim baskı aşağa doğru çok arttı bebeğimin artık geleceğini anladım hastaneye gittim 9 cm açılma beklemiyordum doktor söylediğinde bende şaşırmıştım ama çok sevindim direk Doğuma diyince çok rahatladım çünkü o an hemen doğum yapmak istiyorsun suyum gelmemişti benim doktor masada suyumu getirdi sonra Doğuma geçti ve bi anda oğlumu gördüm karşımda sonra rahatladım biraz dinlenince ağrı filan da kalmadı odada kalkmış ortalığı topluyordum günlük halime filan dönmüştüm gören sen yeni Doğum yaptığına emin misin maşallah diyordu.