Öncelikle herkese hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbim 🙏 aylık kontrol günüm vardı eşimle hazırladık ama evden çıkmadan önce hamilelik de hiç mide bulantısı vs yaşamadım yani çok rahat bir hamilelik geçirdim ta ki hastaneye gideceğim güne kadar o sabah mide bulantısı yaşadım kontrol için girdiğim odadan ağlayarak dışarı çıktım aklımın ucundan geçmezdi Doğumun başladı dedi doktor 5 cm açıklık varmış mide bulantısı bunun habercisiymiş 🤷♀️ Daha küçük aklım almadı şaşırdım kaldım 1 gece hastane de yattım oğlum için ciğer geliştirici iğne yapıldı küveze gerek kalmasın diye ben çıkmak istedim bana 1 gün sonra tekrar gel dediler tekrar muayene oldum ve açıklık 9 cm ne ağrı var ne sancı ne su acil doğuma alındım suni sancı verildi ve 17:00 da girdiğim doğumhandeden 17:30 da çıktık çok şükür ikimizde iyiydik suni sancı zor gelmedi ama ıkınmaya gücüm kalmadığı için ben eşime beni burdan kurtar bayılmak istiyorum sezaryan olsun diye yalvardım elden bişey gelmedi tabi ki doktor bana bu anı yaşamak isteyen kaç tane insan var kedine gel acı ağrı sancı çekmedin en güzel en hızlı doğumu yapacaksın dedi ve o sözleri bana güç verdi tüm gücümle ıkındım ..oğlumun sesini duydum dünyalar benim oldum çok farklı bir duygu Rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu🙏