DuruMom Haftada gittiğimde ultrasonla kese görülmedi alttan bakıldı ve kese görüldü perşembe günü randevum var 7. Haftaya giricez umarım keseyide bebeğinde görürüz
Betul1610 Sineee 4.haftada hamile olduğumu öğrendim 2 hafta bekledim gitmişken keseyi bebeği görmek için 6+3 de doktora gittim hem kese hem bebeğim göründü çok şükür bu hafta da kalp atışlarını duymaya gidicem