36+5 ten selam. Kendimi o kadar yorgun halsiz hissediyorum bebek kanala girmeye calısıyor sanırım ondan yoruyor beni.
10 aylık kızım benden ilgi bekliyor.
Bende düşünüyorum doğum sezeryan olcak. Acaba sağsalim cıkabilecekmiyim ameliyathanrden. Bebeğim sağlıcakla cıkabilecekmi? Evdeki kızıma kavusabilecekmiyim.
Ben yokken babaanesi ve babası nasıl bakıcak…
kafamda o kadar sorular varki.
çıkındw ağrım cok olcakmı? Kızımı kucağıma alabilecekmiyim. Ay ay….😒😞😟😕😔🙁☹️