Merhaba hanımlar Eylül ayından beri korunmuyoruz Aralık ayında olmayınca ve adet olduğumu görünce doktora gideyim dedim 1 buçuk yıllık evliyiz bu arada
doktor alttan muayene etti ve test baktı e2 değerim 168 çıktı muayene de bir yumurtalığında polikistik over var dedi ve bende açıkçası korktum ilk başta sonra inofolic mavi kutu kullan günde 2 tane 3 ay boyunca kullan olmazsa gelirsin çatlatma iğnesi vururuz yumurta takibi yaparız dedi bu ay 8 gün önceden kahverengi akıntı geldi bende yine adet oluyorum dedim ama 7 gün geçti olmadım bende öylesine bi kan testi vermeye hastaneye gittim idrar testine fazla gücenmediğim in direk kan testi vermeye gittim geçtiğimiz çarşamba günü verdim 530 çıktı şok oldum polikistik over hiç bir şeye engel değil Aralık ayında. 2 buçuk kutu inofolik bitirdim yumurtalık kalitesini arttırıyormuş şimdi yarın kese görmek için tekrar muayeneye gideceğim o yüzden kesinlikle korkmayın bende kadınlar kulübüne grip sürekli yorum okuyordum şimdi sizlere umut olsun diye yazayım dedim allah tüm isteyenlere nasip etsin