Kızlar 22 haftalik hamileyim tam dis tedavim olacakti hamile oldugumu öğrnedim ve kac aydir agrimayan dislerim artik agriyor gece yapmadim sey kalmadi ağlaya ağlaya sabah 6da uyumus kalmisim napmaliyim bi akil verin cektirmek istiyorum artik AMA kırıla kırıla sadece dibi kaldı by haftalarda çektirebilirmiyim 3 tane cekilcek disim var 1 azı 2 tane de 20lik nasıl bir yol almalıyım once antibiyotik mi kullanmam gerekiyor agrisi gecmesj icin yoksa direk gitsem cekerlermi