Gulsum1205 Merhaba arkadaşlar ya bnm kafam karıştı b12 değerim 49 çıktı k.doğum doktoru ayda bir kez dyor aile hekimi de 1 hafta hergün dedi sonra haftada bir dedi siz nasl kullanyorsnz ya doğuma 2 ayımız kaldı
esraizmirli Gulsum1205 ben ilk 5 gün hergün vuruldum şimdi 2 hafta da bir vuruluyorum hatta ayda bir gitmeyi düşünüyorum çünkü etim çok hassas morarıyor hemen 🙈
Arz_trn18 Gulsum1205 bende şuan kullanıyorum ilk dozu hergün vuruldum ikincisini haftada bir vuruluyorum üçüncüşune gecmeden zaten dogümum olucak insallah ama üçüncusude ayda bir olarak vuruluyor
Minik1212 Gulsum1205 Benim doktorum 10 günde 1 yaptır dedi .Eczaneden ilacı alırken üstüne günde 1 defa yazmışlardı kafam karıştı doktoruma sordum 10 günde 1 dedi.Mesaj atıp sormuştum siz de sorun bence doktora göre kullanın
Gulsum1205 esraizmirli size kadın doğum doktoru mu dedi aile hekimi mi Bn sağlık ocağında tahlil yaptrdm orda bana hergün olcak 1 hafta dedi doktoruma msj atm oda ayda 1 dedi bnmde kafam karıştı
Momytobe 2 gün aralıklarla 5 iğne vuruldum toplam , dahiliye doktorum 15 güne yay bu 5 iğneyi sen karar ver her gün de vurulabilirsin demişti
Gulsum1205 esraizmirli hm anldm teşekkürler en iyisi kontrole gdnce konuşup öle mi başlasam bnde bilemdm 10 gün sonra gdcm
Gulsum1205 esraizmirli yok Dha başlamadm 2 hafta önce işte tahlil yapıldı sağlık ocağında orda öle dedi iğne başlamamız lazm çok düşük dedi bnde kızım var 2 yasinda hergün nasıl gdip gelcm dye bide pandemi var hapını kullanayım dedim onuda yutamadim doktora msj atm işte oda iğne kullan dedi bugün gdip başlayan dedm doktora msj atm oda ayda 1 dedi bnmde kafam karıştı işte napsm bilemdm yani uzun oldu ama
esraizmirli Gulsum1205 yok canım 5 gün bir kullan sen hergün sonra 2 haftada bir kullan b12 vitamini önemli
Didem11- slnurn Merhaba hamilemisiniz. Ben de 21 haftalık hamileyim bir kutu dodex 12 verdi doktor besgun boyunca hergun vurulcam. Hergun vurulmanin bir zarari yoktur dimi.
slnurn Didem11- evet hamileyim. B12 iğnesi tam tersi hamilelikte çok önemliymiş. 28 haftalığım kan tahlilimde b12 normal seviyeye gelmiş artık vurunmuyorum. Ama bende 10 tane kullandım. 5 gün boyunca hergün sonra haftada 1. Sizde ihmal etmeyin 😊