İlk hamile kaldığımda bir hafta 10 günü zor yapıyordum doktora gitmek için☺️Hatta pıhtılaşma sorunum nedeniyle aynı gün 3 doktora gittiğim de oldu. 13. Haftada detaylı ultrasona gittim perinatologa, orada cinsiyet, ikili test vs yapılınca biraz rahatladım. Şu an korona riski olduğu için 22. Haftada detaylı ultrasona kadar bir sorun olmazsa gitmeyeyim diyorum. Bence doktora gitme sıkılığında annenin içinin rahat olması çok önemli eğer gitmek istiyorsanız kesinlikle gidin bence hiçbir şeyi düşünmeyin ☺️