Duygu0707 8 haftalik hamileyim sikayetlerim iyice artti var mi cozumu olan renie surup verdi ama asla faydasi yok onceden de gastrtm vardi hamilelikte iyice costu onerisi olan var mi iyi geliyor dediginiz 😰😰😰😰
Eylul58 Bulantı icin prilam kullanıyordum, mide yanmaai icin gaviscon kullanıyorum ikiside yaradı bana