Duygu0707 ahhh canım daha başındasın heleki bebek. Büyümeye başlasın daha kötü oluyor baskı yapıyor mideye uyuyamıyorsun hiçbirşey yiyemiyoraun malesef birşeyde fayda etmiyor beni biraz havuç rahatlattı dene istersen ben 31. Haftadayım Rennie gaviskon hepsini kullandım bana mısın demiyor yediklerine dikkat etmen lazım