Zelihauzn
Merhabalar, bende 9 ay önce doğum yaptım şimdi 7 haftalık hamileyim. İlk hamileliğimde de ilk zamanlar yani bir iki ay kadar çok bulantım oluyordu ve buna ek olarak iştahsızdım da bir şey yemek istemiyordum çıkaracağım hiç bulandırmayayım korkusuyla e ama şimdi yemek zorundayım çünkü bir yandan emzirme bir yandan hamilelik, yani 1 2 ay sürmüştü sonra düzelmişti çok şükür iştahım normale dönmüştü mide bulantım da baya baya gitmişti. Şimdi de öyle olmasını umut ediyorum umarım kısa zamanda atlatırsınız sizde🥰