Ezgiyorus gitmez olurmuyum valla apar topar toplandım allahtan tam o sırada eşimde işten gelmişti hastanem bide 80 km uzakta, gittik. Orkid koydum yol boyunda Çeşme gibi aktı durdu. Doktor bebek iyi dedi baktım kıpır kıpırda sonra kesede falan kanama yoktu alt taraflarda bi yerde küçük kanama alanı görüldü. Ama sebep bulunamadı. Ayaktayken aktığını hissediyordum. Serum yedim, günde 2 kere progestan fitil kullanıyordum zaten. Progestan iğnesini de 1 hafta boyunca her gün vurul dedi. Dinleniyorum kanamayı durdurdu cuma kontrol var inşallah sıkıntı yoktur. İlk gebelik acemilik çok kötü ya