Canim_-bebek01 Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim ama asla hiç bir isim içime sinmiyor değişik bir isim istiyorum hep aynı isimler örnek verilen var mı güzel isimler
Helly_3212 Canim_-bebek01 Batın ismini de çok beğeniyorum. Allah’ın isimlerinden biri bu arada. El_Batın herşeyi bilen gören duyan anlamı ☺️Dini boyutu da güzel.
Alperefet Canim_-bebek01 ben de 27+4 teyim hala karar vermedim doğana kadar vericem inşallah😂 alparslan istiyorum eşim istemiyor 🤦🏾♀️
Helly_3212 Aynı konudan bende muzdariptim 32 haftalık oldum. artık kapı süsü falan yaptırmam gerekiyor. Bi seçim yapmam şarttı içime Kuzey sindi. Kuzey koydum adını ☺️
MervErdo Ben metehanda kesindim annem aklımı bulandırdı vezgeçtim şimdi ne koysam diye düşünmekten başım ağrıyo 😂