Eylulsura Merhaba arkadaslar 35 +3 um akintim cok artti son bikac haftadir bu normalmidir ve dis genital bolgede kasinti var tahris olmus gibi cok aciyor travazol kullaniyorum ama hicbir faydasi olmuyor benim gibi olup gecen varsa yardimci olsun lutfen 🙁
Betulyslv Bana da doktor travazol ve yanında mantar kremi yazdı , iç çamaşırını ütüleyip kullan sık sık kremini sür .