Nur_2013 14 haftalık hamileyim gece bel ağrısından uyuyamadım kasik ağrısı kanama felan da yok normal mi en son sıcak su koydum o rahatlattı
eminedlmnn Nur_2013 gayet normal canım bebek belden tutunur ve belin kalınlaşıyor ara ara böyle ağrılar olucak
ozi52 Nur_2013 Bana da olmuştu bi ara. Bıçaklanıyomuş gb ama geçti. Ama için huzursuzsa bi doktoruna da danış canım istersen…