Kızlar bebeğim doğduğundan beri sol göğsümü reddediyor asla kabullendiremedim neler denedim ama olmadı sağıyorum ama 20 cc anca çıkıyor sol göğsümde sütüm bitmek üzere tek göğüs de yetmiyor bebeğime bebeğim 1 hafta sonra tam 3 aylık olacak inşallah tek göğüs yetmediği için çığlık çığlığa ağlıyor mecburen mama veriyordum şırıngayla ama ara ara sağ göğsümü de reddediyordu ben hep mücadele ettim ama süreklileşmeye başladı reddetmesi bende gurbetteyim ailemi 1.5 yıldır görmüyorum maddi sıkıntılarımız falan da var psikolojimi iyi hissetmiyorum mücadele vermekten çok yoruldum sabah 9 dan beri ağlıyorum almıyor bir türlü mememi ne yapacağımı şaşırdım EDS sistemini de denedim öyle de emmiyor ☹️ Ne yapsam bilemedim ben sağıp sağıp mı versem artık napsam kızlar akıl verin bana