Hello kızlar. İlk gebeliğimde kalp atışları oluşmamıştı sonra 1.5 sene bebişim olmadı. Çok bekledik sonunda geldi. Ama endişe hiçbir zaman Peşimi bırakmadı. Bugün sonunda o pıt pıt sesini duydum çok şükür. O kadar mutluyum ki sanki hayatımda duyduğum en güzel ses 😊🥰❤️