BTSG04 Ataninannesi Çok şükür bir şikayetim yok 🤲 cinsiyeti göatermiyor arada hareketlerini hissediyorum bu heyecan ile bekliyorum mayıs ayını 🥰
058elf Ataninannesi kramplar, bel ve arada kasık ağrısı dışında şükür iyi gidiyo 🐣 22+6 mayıs 3 gözüküyo bakalım erken gelmezse prenses 🥰
Bsmlh Ataninannesi ben 2 h önce gittim erken dedi 20+2 bugun gel dedi valla agrısını iyi biliyorum öncekinde ama bakalım bunda nasıl olacak🤗
Eliiiiiiffff Ersoylurkye bence bi sağlık ocağına gidip sormanızı tavsiye ediyorum kaçırmamak adına ben de 19+3 oluyorum yarın gidicem bir de bişey sormak istiyorum bu hafta karnım da kasıklarım da ağrı var büyüdüğü için mi siz de yaşadınız mı
Bsmlh Ersoylurkye banada arıcam dedi 20 haftada bekledim arayan olmadı persembe felan bende kendım gittim hemen vurdu kilo bakıyo sorular soruyor tansıyon bakıyor bebegı dinletmedi bana
Bsmlh Ersoylurkye yoğunluğa göre degısıyor sanırım bıde ben yakın takıpteyım belkı ondan dinletmemiştir erken doğum var kayıplarım var bunda 10 günde bir kontrol var
Busra_0738 Bende 3 hafta kadar oluyor erken mi oldum bilmiyorum ama ebe cagırdı 20+3 üz jalp atışını dinletti cinsiyetimiz erkek ve hafif hafif tekmeler başladı 🙂onun dışında iyi gidiyor
Ersoylurkye Eliiiiiiffff benim agrilarim oluyodu doktoruma sormustum cocuk icerde buyuyor demisti kendine yer aciyor 21 haftalik olucam arada oluyor ama dayanilmicak gibi degil . Sen yinede bi doktoruna sor kuzum doktorun daha iyi bilgi verir
Bsmlh Eliiiiiiffff evet büyüme birde magnezyum ihtiyacı artık var ilaç baslar doktorunuz benım basladı