Kızlar ilginç bir başlık oldu ama 💁♀️
Şu anda 37+4 ’üm bebişim doğum pozisyonunu çoktan aldı ama hicbir erken doğum riskim yok kanala falan da girmemiş henüz.
Bu aralar çevremdeki hamileler bir bir doğum yaptılar ben de etkilendim sanki her gün sancım var. bebeğim biraz daha büyüsün en azından 10-12 gün daha gelmesin istiyorum.
Bunun için yapacağım veya yapmaktan kaçınacağım ne olabilir?
Doğumun yaklaştığı nasıl anlaşılabilir