Hanımlar merhaba 37+2 haftalık hamileyim ve dün gece saat 3 civarı lavaboya gittim aniden sırtımdan kalbime ve iki göğüs arasına bir kramp ve sanci şeklinde ağrı girdi sonra biraz evin içinde gezinin geçmedi sirt üzeri yattım yine geçmedi bi 10 dk sürdü yutkunamadim boğazım düğümlendi sonra da duşa girdim ve geçti ama şimdi sırtımda hafif bir sizi var ve hiç uyumadım uykum var ama uyuyamıyorum bu durumu yaşayan varmı