Esraaaaa2 Hiç ümidinizi kaybetmeyin kafanıza da takmayın benim ikinci hamileliğim birinci ile 10 yıl oldu arası ilk 5,6 yıl istemedim sonra da hep istedim hayal kırıklığı oldu hiç bir sorun yokken,ne zaman boşver diye düşündüm adetim 10 günü bile geçti ihtimal verip test yapmadım ümitlenirim diye, o zaman nasipmiş hamile olduğumu öğrendim birazda stres yapıyoruz galiba çok düşünmemek lazım Allah zamanı gelince nasip ediyor. Allah tüm Bebek isteyen insanlara tez vakitte nasip eder inşallah sağlıkla