30 haftalık hamileyim ve bu hafta kalbimde riskli ritim bozukluğu olduğunu ögrendim ilaçla kalbimi yavaşlatıyorlar bebeğim soğuduktan sonra ancak sinir damarları yakılar tedavi edilecek ve ben sezeryandan çok korkan biriyim bilgisi olan varmı böyle biri normal doğum yapabilirmi ??