Kızlar kısa calısma ödeneği alıp cevresınde yada yakınında dogum rapor parasını tam olan oldumu. Normalde hak etmemız için 1 yıl içinde 90 gün primimizin olması gerekıyo. Fakat bizim rapor paramız son uc ayın primi esas alınarak verılıyor. Ve iş yerı malesef kısa calısma ödeneğinde sadece 10 gün prim yatırıyor. Kafam allak bulllak oldu. Sgk da işkurda ayrı ayrı seyler söyluyor