Bizim kontrolümüz vardı bugün sevgili anneler Başakşehir Çam Sakuradayım şuan 24+1 haftalık olduk ikinci gebeliğim haftasına göre herşey uyumlu normal gidiyor çok şükür 750 gram olmuşuz cinsiyete kesin erkek dedi ikinci oğlan geliyo kız çok istedik ama nasip 🤷🏻♀️Doğum tarihimizede ikinci sezeryan olacağım için 15-20 Nisan tarihleri arasında dedi inşallah erken olmasında🤲🏼 Tahlillerim yenilendi ve şeker yüklemesi yapıldı şuan bekliyorum bakalım 🌸 sizde durumlar nasıl 💛