1Dygs1 Geçen sefer çok uzun yazmıştım , 22 Kasım da en son adet olmustum , bugüne kadar olmadım bugün idrar testi yaptım evde fakat negatif, tekrar kan vermeme gerek var mıdır bence yok ama bilemedim
alenrenas1 1Dygs1 baya gecmiş sanki ama 😔 sanki cıksa testte cıkardı 🙏🏻 Rabbim en kısa zamanda nasip etsin
annee27 Bnmde normal 5.liralik testlerde cikar ama 30 40 lira verdgmz erken gebelik testlerinde cikmaz bnce saglik ocagnda bi kan verin bellimi olur. 😊