Merhaba anneler gunaydin, 29. Haftadayiz dun oyle bir agrim oldu ki bugun hafifledi ama hala var. Sol tarafim sanki kaburgamdan ayrilacak kalbim ve arkasi ve sol kolum inanilmaz agridi kalp krizi geciriyorum heralde dedim ama bu durumu yasayan var mi aramizda? Bugun doktorumu arayacagim artik cunku cok korkuyorum