Kızlar doktorum beyhekime gitmiş 31 . Haftamdayım hiç haberim yok randevu alırken öğrendim sonuçta 7 aydır ona gittim haftada iki kere insan bi söylerdi hastanede bişey söylemiyo gitti diyor sadece ne saçma şeyler yaa normal hastamıyız biz sinir oldum güleryüzlüydü iyi di felan ne oldu ne ayıp şeyler acil bişey olsa doktorun yok denilcekti daha bi şok beyhekimede gitmek istemiyorum çok eski bi hastane hijyende iyi değil şİmdi yeni doktor bul sil baştan