irembora16 canım 3.kez mayıs ayında yaşadım benim kalbi duruyor kürtaj oldum pıhtılaşma sorunun var kan sulandiricilar ise yaramadi ama başka sorunum cıktı geçen ay rshmimde düzeltildi tekrar deneycez de şöle diyim herkes bir değil benim arkadaşlarım hic belirti olmasan bir kere kusmadan doğum yaptılar belirtileri ben yaşadım 1.de öğürme vardı kesildi anlamadım kan gelince öğrendik nokta kdr sonra 2.de ogurmelerim kesilince anladım 3.de de kan geldi bebek iyidi 1 hafta snrasi gene kontrolde öğrendim yani demem o ki bunları çok düşünmemeye çalış belirti olcak die bisi yok diyorumya arkadaşlarım 1 kere kusmadı öğürmedi 9 aylarını rahat geçirdiler ben çok belirtiyi kafama takardım sen yapma kuzum kendine bak keyfine bak gebeliğin tadını çıkar