Merveufuk Merhaba sevgili anneler 12.haftamda 2.tarama yapıldı özel hastane kullanıyorum.Doktor cinsiyetin erkek olduğunu söyledi fakat erken olduğuna dair şeyler okudum sizce erken mi yanılma payı var mı? Yaşayan anneler varsa bilgi verebilir mi?
Aaaaayyyssssuuunn Merveufuk bizde 2li taramada öğrendik 12+5te erkek dedi ,18haftalıgız degısmedi oğluşumuz geliyo👼🏻🤲😍
Purpura26 Merveufuk Erkek daha erken belli eder cinsiyetini ama sen yine de alışveriş yapma 2 hafta daha bekle ozaman daha da kesinleşir
Melmur Merveufuk banada büyük ihtimalle kız dedi ama erken değişebilme ihtimali olabilir bir ay sonra bir daha bakacağız dedi🤷 3 hafta sonra gideceğim.
mmk01 Merveufuk bnmde öyle oldu 13+2 yken tarama testinde yüzde 80 erkek dedi yorumları okuyunca değişeceğine inandırıldım neredeyse 😊