Kızlar bu ayın sonunda ikeanın sitesinden beşik almayı düşünüyorum. Fakat daha önce hiç almadım nasıl geliyor güvenilir mi? Bulunduğum yerde ikea yok maalesef o yüzden siteden alıcam…
bide kargo bedava değil buna anlam veremedim ucuz bişey almıyoruz sonuçta neden kargo bedava değil ki 73 ₺ kargo ücreti 🤷🏻♀️
Beşiğini kullandınız Mı yanınızda alan var mı? Yatağıyla beraber geliyor değil mi? Görsellerde içinde yatak ama emin olamadım 🤭