Ganime27 yok tabi olabilir sonucta kızınız varmıs ne güzel iki farklı duyguyuda insan tatmak ister 🤗 benimde eşiminde hep kız hayali vardı biz kız duyunca baya sevinmiştik sonra doktor erkek diyince bizimde modumuz düştü bian 😅🙈ama sonra dedik sağlıklı olsunda en önemlisi o belki 2. Cocuk kız olur 🥰