Esraa11 için rahat olsun gerçekten ben hala daha düzgün beslenemiyorum ama bebeğin durumu iyi ben çok kustum hala daha kusuyorum inan kaç hafta oldu ama hep dua ettim bebeğime birşey olmasın diye hep etrafımdakiler korkuttu beni o stres inan daha kötü ediyor 😔 şimdi onun durumu iyi bende halsizlik yorgunluk var o kadar 😊 sende herşey düzelecek diyip kendine iyilik yap kafana takma