Ailevi sebepten dolayı iki gündür stresliyim ve kendimi tutamıyorum bu sabah bebeğim sağıma toplandı taş gibi kaldı sanki bisey olucak diye çok korkuyorum ama olduğum durum okadar zor ve yorucu ki pskolejik olarak napcamı bilmiyorum bebeğime zarar vericem diye çok korkuyorum