Tutkuuuyldrm Merhaba anneler ben 4 haftalık hamileyim. Doktorum bugün dediki kese olması gerektiğinden küçük sağlıksız bir gebelik olabilir dedi ve moralim çok bozuldu ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım bu durumu yaşayan anneler varmı 🙏🏻
Kediannesi123 Tutkuuuyldrm şuan daha çok erken asla bozma moralini geç döllenme olmuş olabilir biraz bekle
Tutkuuuyldrm 01smyyhnf olması gerektiğinden çok küçükmüş bilmiyorum teşekkür ederim içimi ferahlattınız 🤗