istanbulluanne şöyle, zaten kola gb.. kutu içecek gb onun içinde.. içmeden kanını alıyorlar bakıyolar, sonra açıp içiosun açken.. içtikten sonra alıyolar ama hem açlık hem o, hem kan veriyor olman biraz halsizleştirio.. ben 1 saat emzirme odasında uyumuştum kan verdikten sonra.. bir de 1 saat geçtikten sonra kanına bakıolar..öncesi sonrası durumuna yani.. risk yani.. bebeğim 2 haftada iki katı kilo alınca tedbir almak istedik.. yoksa kan değerlerim hep nırmaldi..