Tugcek33 Denizesin 6 gün geçmesine rağmen hiç çizgi yok, bir kaç gün sonra adet olmazsanız kan verin bence🥰
Denizesin Tugcek33 netlemedi telefonum aimdj biraz daha netleşti yeniden göndereyim acaa ben mi anla görüyorum ya
ilkcan64 Denizesin daha yeni annesi çok silik 😊bunda iyi çıkmış benim erken gebelik testinde çıkmıştı bunda çıkmamıştı
Duygus97 Denizesin ilk 10 dakika içinde belirirse doğru sonuçtur. Kuruma çizgisi olabilir ama yine de allahtan ümit kesilmez belki vardır
Denizesin ilkcan64 var mı sizce kuruma çizgisi yazmış arkadaşlar boşuna mı umut ediyorum.yarin kan testi de yaptiricam
Denizesin Allahm inşallah vardr çok umtlandim ben tam 10 aydr gebelik testi yapıyorum bukadar silik çizgi bile görmedim hiç . O yüzden bu bana çok büyük umut oldu.
Pelinbyrktrlr Denizesin ben de silik çizgi gördüm bence hemen bir erken gebelik testi al😊ben adetime 3 gün kala öyle öğrenmiştim silik çizgiydi