Mihrimahsultan1 benim oğlumun ismi iki isim ama ikisini de kullanıyoruz evet genelde insanlar istediğini söyleyebiliyor ancak biz çift olarak söylüyoruz o yüzden herkes de öyle alışıyor ve söylüyor bunu sorun etmeyin bence, ancak içinize sinmeyen ismi koymayın eşinizle ortak bir ismi karar vermeye çalışın her gün hamile olmuyo insan sonuçta o da size uyacaktır, mutlaka ortak beğenilen bir isim bulursunuz.