Gizem93- Ben önceden yumurtayı çok severdim fakat teyzem sağolsun beni yumurtadan soğuttu. Şimdi yağda olsun haşlama olsun yiyemiyorum. Anca patatesli yumurta sucuklu yumurta öyle bişeylerle karıştırıp yiyebiliyordum. Ama şimdi patates de sucuk da yemek istemiyorum. Etten de hamilelikte tiksindim yiyemiyorum hiçbir şekilde ne önerirsiniz. Sanki hiç beslenmiyormuşum gibi hissediyorum çok üzülüyorum. 😞
Busra34ybg Gizem93- canım krep pankek Tarzında da yiyebilirsin sonuçta yumurta ile yapıldığı için azda olsa vitaminini alırsın et içinde ona eş değer besinler var kurubaklagiller ceviz mantar gibi araştır istersen yani en azından azda olsa alırsın besini
Burcinisp88 Gizem93- bende yumurta dokunduğu için yiyemiyorum. Eti yemeklerin içine katabilirsiniz veya kıymayı. Onun dışında hiç yiyemiyorsanız bakliyat süper bi protein kaynağı. Bol bol bakliyat tüketin derim
Beyzan Gizem93- illa yumurta yemek şart değil zorlama kendini zamana bırak gebelikte tiksinilen şeyin etkisi uzun sürüyor. Sağlıklı beslenme için soruyorsan yumurtanın içindeki maddeleri araştırıp o maddeler başka nelerde var bakabilirsin. O sekilde kapatırsin eksiğini bu konuda diyetisyenlerin güzel paylaşımları oluyor Instagramda
momteacher Gizem93- canım ilk hamileliğimde yumurtayı hiç yiyemedim, çiğ kabak çekirdeğinde yumurtadaki protein varmış, hergün bi avuç tüketebilirsin doktorum sölemişti.
Gizem93- Burcinisp88 Yeşil mercimekte etten daha çok protein var diye duydum. Gerçekten doğruysa et niyetine yeşil mercimek yiyeceğim sanırım.
Burcinisp88 Gizem93- yeşil mercimek de, nohut de, kuru fasülye de faydalı. Bol bol yiyin. Haşlayın salatalarınızın üstüne koyun. İlla yemeğini yapmak zorunda değilsiniz. Bitkisel protein, et yerine onları yersiniz. Bebiş bol boş beslenir 🌸🌸
Gizem93- Burcinisp88 Valla normal öğünlerimi yiyebiliyorum ama sabahları aşırı iştahsız oluyorum. 3. Ayıma yeni girdim mide bulantım bitmişti ama yavaştan yine başladı kahvaltıda ne kadar zorlasam da kendimi çok bişey yiyemiyorum Boğazımdan geçmiyor resmen böyle olunca da vicdan azabı çekiyorum çocuğumu besleyemiyorum diye 😞
Burcinisp88 Gizem93- hiç vicdan azabı cekmeyin. Sonradan düzeliyor. İlk 4 ay zorla 2 öğün beslenebildim. Ve benim bir çok yiyeceğe alerjim var. Yiyememe rağmen bebek gelişimi çok şükür iyi. İçiniz rahat olsun
Gizem93- Burcinisp88 Doktorum da öyle diyor ama mesela bazen o kadar halsiz oluyorum ki bırakın yemek yapmayı oturup kendime meyve hazırlamaya bile halim olmuyor yiyemediğim zaman da işte böyle vicdan azabı çekiyorum. 😰
Beyzan Beyzan et için de aklıma vejetaryenler geliyor onlar bitkisel alıyor proteini sen de araştır bı de hindi etini dene o da kırmızı et kadar besleyici
Ozge20ulu Gizem93- krep yap canim hem yumurta hem sut var, internetten tariflere bak çok fegiyguzel şeyler var
Gizemceylan Gizem93- bakliyat tüketin yeşil mercimek et kadar protein içeriyo mesela yumurta için alternatif krep falan da mı sevmiyorsunuz omlet yada sebzeli omlet yapsanız mantarlı kaşarlı 🌸
Gizem93- Gizemceylan içinde ekstra şeyler olunca yiyebiliyorum yani yumurtanın tadı ve kokusunu bastıracak şeyler olması lazım :)