gamzosgamzos Bsmlh cok tesekkur ederim canım benim Allah razı olsun 😍😍 yaaa yüsra ismide cok güzel Rabbim sagsaglim kucagina almayi nasip etsin inşaAllah. 🙏❤
Sevo03 Aydoilk buğlem koymayı düşünüyoruz. İsmin anlamı internette yanlıs yazıyor. Ama biz eşimle beğendik. Kulağa hoş geliyor içimde ısındı bu isme 🥰♥️🐣
Girlyyy Eslina ismini eşim çok istediği için kırmıyorum😐bana bıraksa Zeynep, Serra, Eda bunlardan birini tercih ederdim
FatRam_1703 Aydoilk Bizzde Elisa Koyacağız inşallah. 🧚🏻♀️ Anlamı cennet kapısında bekleyen melek demek hemde Hz. Zekeriyanin eşinin ismi.🤗😍
Didi6 FatRam_1703 Elisa ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/elisa-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
gel_artik_bebegim Aydoilk abisine uygun bir isim olsun derseniz deniz , doğa, duru bu isimleri koyabilirsiniz 😊
mmek_2014 Doruğa uygun olarak doğa veya duru olabilir. Ben ipek ismini çok begeniyorum kızım olsaydı kesin ipek koyardım adını.
gulveanne Aydoilk Meryem, Zümra, Amine, Erva ,Sare , Zeynep, Elif … hem anlamlı hem ağır isimler. Çocuğumuzun isminden de mesuluz o yüzden anlamlı isimler konulmalı bence :) kızımın adı Zümra 💚
momteacher Aydoilk bizim baba da sizin gibi😂 aynen oğluma ben isim koymuştum, şimdi kızıma da babası koyacak, en son AYLA ya karar verdi, güzel olur dedim bakalım değişmezse😁
Hazan_yeli25 Ben dün öğrendim kızım olacakmış adını eşim şüheda koyacakmis bayandır diyip duruyor öyle olacak inşallah anlamı şehadet sehitlik demek