Irm90 hadi ya ben daha önce gittim aslında iki defa iyi gbiydi bilmiyorum ama oturduğun yerdeki hastanede doktorumun tayini çıkmış iki kadın doğumcu vardı zaten benim doktor gidince bi tane kaldı oda insanın suratına bakmıyor bu seferlik gidicem artık yedigüne muayene ücreti değiştimi acaba o konuda bilgin var mı