akgunhatice '‘şayet olumsuz bir durum olursa bebeği aldırmayı düşünüyorsan yaptır ama her türlü bu bebek benim kabulüm diyorsan yaptırma’'
Bak mesela bu cümleler o kadar basit ki bebeğinin belki anne karnında düzeltilebilir ya da dikkat edilmesi, takip edilmesi gereken bir problemi olacak bu şahısın bu yorumu geç kalınmışlığınızı kurtarmaz. Bu tarz postlara yorum atmama kararı almıştım yine dayanamadım. 🤦🏽♀️
Edafatih07